Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Τι ζητάει η πολυεθνική Intersport στα σχολεία μας; Καταγγελία του Π.Α.ΜΕ. εκπαιδευτικών Κέρκυρας

Oι χορηγοί, οι μεγαλοεπιχειρηματίες ακονίζουν τα μαχαίρια τους και ετοιμάζονται να «εισβάλουν» (ολοκληρωτικά πια) στο δημόσιο σχολείο. Μόνο τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε αλλεπάλληλες περιπτώσεις «εισβολής» επιχειρήσεων στα σχολεία όλης της Ελλάδας. Αυτό συνέβηκε και χθες στο Δημοτικό Σχολείο Παλαιάς Πόλης Κέρκυρας και στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Μαντουκίου με την σύμφωνη γνώμη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων και του Δήμου Κέρκυρας.
 
Καταγγέλλουμε τη Δημοτική αρχή, η οποία μέσω του αντιδημάρχου παιδείας κ. Πουλή Αλέξανδρου, και σε πλήρη ευθυγράμμιση με την κυβερνητική πολιτική ήρθε να υλοποιήσει την είσοδο των χορηγών στα σχολεία διαφημίζοντας σε αυτά γνωστή πολυεθνική εταιρεία αθλητικών ειδών (Intersport). Χρησιμοποίησαν τα παιδιά των παραπάνω Δημοτικών Σχολείων για να διαφημίσουν τα προϊόντα της εν λόγω εταιρείας αναγκάζοντας τα παιδιά να φωτογραφηθούν με σηκωμένα τα χέρια ψηλά και κρατώντας τα υλικά που τους χορηγήθηκαν.
 
Η Δημοτική αρχή όχι μόνο δεν προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για αθλητικούς χώρους που πραγματικά έχει ανάγκη η νεολαία (βλέπε κολυμβητήριο, γήπεδο κλπ), για σχολεία εξοπλισμένα με τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό, αλλά τουναντίον επιτρέπει την «εισβολή» κάθε πολυεθνικής στα σχολεία με πρόσχημα την κρίση και τη δήθεν καλοπροαίρετη προσφορά που στην ουσία μετατρέπεται σε διαφήμιση, που στοχεύει στα αθώα μυαλά των παιδιών και στη συνείδησή τους.  
 
Είναι φανερό, πως η πολιτική της κυβέρνησης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, της ΕΕ, δίνει το πράσινο φως για όλα τα παραπάνω. Αυτό είναι το σχολείο της αγοράς που προειδοποιούμε τόσα χρόνια και αυτή τη φορά με σάρκα και οστά. Αν υλοποιηθούν τα σχέδια του κεφαλαίου, η επιβίωση ενός σχολείου θα εξαρτάται από τη σύμπραξή του με τους χορηγούς. Αυτό εννοούν, όταν λένε σύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία.
 
Το ίδιο το περιεχόμενο της «μάθησης» θα καθορίζεται από αυτούς. Αυτό εννοούν όταν λένε πως «η σχολική μονάδα πρέπει να είναι αυτόνομη και να καθορίζει τα του οίκου της, ακόμα και το αναλυτικό πρόγραμμα».
 
Και ο μισθός του εκπαιδευτικού θα καθορίζεται από το αν προσαρμόζεται, αν είναι ικανός να εφαρμόζει «καινοτόμες δράσεις». Αυτό εννοούν όταν λένε «σύνδεση του μισθού με την αποδοτικότητα» στο δημόσιο τομέα.

Για όλους αυτούς τους λόγους εργαζόμενοι, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές πρέπει να πουν με μια φωνή:

ΕΞΩ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.